сряда, 7 юли 2010 г.

И мойте филми все ще се четат...

По стечение на обстоятелствата, първата ми публикация в Блога е провокирана от интервю с мен, където ред неща, които съм казала, ме разсмяха до припадък.
http://www.borbabg.com/?action=news&news=6446
"Когато започнах да събирам информация за Леон Филипов, дори не бях чувала за името му" -хахахах!
Отче Матей Преображенски не е голямата ми любов, просто съм изследвач на книжовното му дело и считам за лична мисия да популяризирам казаното и направеното от него. Велика личност, най-великата!
И сега за деликатния момент със стихотворенията. Става дума за "Един убит" и "Сиротна песен"на Димчо Дебелянов и "На падналия другар Димчо Дебелянов" от Димитър Подвързачов.
С благодарност на Сашка Александрова - тя записваше съвестно всичко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар